consilier vocational

CURS ACREDITAT A.N.C. COR (242315) ”CONSILIER VOCATIONAL” 

*OFERTA DE VARA

    

1. Te invitam la cursul de Consilier Vocational”  (COR 242315), acreditat de A.N.C.(CNFPA) Autoritatea Nationala pentru Calificari, Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice si Ministerul Educatiei Nationale.

Consilierul Vocational este specialistul care ofera servicii sociale de evaluare vocationala, orientare profesionala si sustinere motivationala in vederea dezvoltarii autonomiei personale.

Calificarea de consilier vocational se adreseaza persoanelor care sunt licentiate in stiinte socio-umane, asistenta sociala, stiintele educatiei, psihologie, psihopedagogie sau drept si/ sau persoanelor cu studii la nivel de masterat in stiintele socio-umane care doresc sa se specializeze in consiliere vocationala.


2. De ce sa-ti aloci timp  pentru a participa la acest curs?

  • Pentru ca vrei sa ii ajuti pe oamenii din jurul tau sa se dezvolte socio-profesională, in sensul implinirii vocaţiei personale, intr-un cadru profesionist si acreditat
  • Pentru ca vrei sa contribui in mod semnificativ la imbunatatirea vietii persoanale si/sau profesioanale a celor care iti cer ajutorul
  • Pentru ca vrei sa intelegi mai bine mediul organizational, comportamentul la locul de munca si relatiile umane
  • Pentru ca ai nevoie sa te cunosti mai bine inainte de a-i ajuta pe cei care vin sa-ti ceara sprijinul

3. Ce vei obtine in urma participarii la curs?

  • Recunoasterea competentelor de consilier vocational prin certificat acreditat in Romania si Uniunea Europeana
  • Modalitati constructive de relationare si actiune la nivel individual si/sau la nivel de grup
  • Tehnici si metode de corectare si imbunatatire a comportamentului in mediul profesional si de busniess
  • analizarea si clarificarea cauzelor care au generat dezechilibre nedorite in cadrul parcursului personal si profesional
  • Instrumente si indrumari pentru sondarea si revelarea capacitatilor si resurselor personale si profesionale ale clientilor
  • Explorarea posibilelor solutii si alegerea metodelor pentru depasirea blocajelor in dezvoltarea carierei
  • stabilirea planului pentru depasirea obstacolelor prin consolidarea autocunoasterii si increderii in fortele proprii.
  • Informatii si instrumente utile pentru rezolvarea conflictelor intra/inter personale
  • Metode pentru rezolvarea problemelor si dificultatilor cu care se confrunta clientii privind dezvoltarea carierei lor
  • Tehnici si instrumente utile pentru o comunicare asertiva si eficienta in mediul organizational

 4. Cum vei putea folosi competentele dobandite?

  • Poti practica ocupatia de “Consilier vocational in cadrul cabinetului tau individual/persoana fizica autorizata
  • poti incheia parteneriate cu companii locale/multinationale (departamentele de resurse umane) in program de management al carierei
  • poti desfasura activitatea de Consilier vocational in cadrul Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului, Agentiilor de Ocupare a Fortei de Munca, etc si a organizatiilor neguvernamentale care au obiect de activitate integrarea socio-profesionala
  • vei putea identifica aptitudinile, interesele, competenţele beneficiarilor şi apoi evalua nivelul de dezvoltare vocaţional prin elaborarea profilului vocaţional pe baza aptitudinilor, competenţelor, intereselor, caracteristicilor psiho-fizice, performanţelor şi eşecurilor anterioare rezultatelor obţinute la probele aplicate
  • vei avea competentele necesare sa identifici traseul si parcursul de dezvoltare vocaţională, ţinând cont de aptitudini, motivaţie, nivel şcolar, sfera de interese, obiectivele stabilite pe termen scurt, mediu şi lung ale beneficiarului dar şi de caracteristicile psiho-fizice şi contextul sociocultural
  • vei putea folosi instrumente pentru a elabora planul de inserţie profesională , urmand ca apoi sa il revizuieşti ori de câte ori este necesar împreună cu beneficiarul ţinând cont de competenţele dobândite, de capacităţile psiho-fizice, oferta şi opţiunile privind plasarea pe piaţa muncii, precum şi de obiectivele personale ale acestuia pe termen scurt, mediu şi/sau lung
  • vei putea sprijini client în vederea obţinerii unui loc de muncă ţinând cont de nivelul de pregătire şi caracteristicile psiho-fizice ale acestora
  • vei avea ocazia sa colaborezi cu angajatorii pentru identificarea locurilor de muncă vacante şi pentru agreerea condiţiilor generale şi specifice ale posturilor vizate, folosind mijloacele potrivite de comunicare (telefon, email, vizite la sediul firmei);
  • Vei fi in masura sa identifici joburi disponibile ţinând cont de cerinţele şi competentele clientilor tai, asteptarile angajatorului, şi mediul de lucru;
  • Vei putea interveni în gestionarea conflictelor dintre beneficiar şi angajator, beneficiar şi colegii de muncă sau/şi beneficiar şi familie, ţinând cont de contextul general, natura conflictelor, tipurile de probleme apărute, printr-o abordare constructive si asertiva
  • Vei avea competentele sa oferi susţinere motivaţională beneficiarului, oferindu-i alternative astfel incat acesta sa decida in mod autonom parcursul sau profesional.
  • Vei avea ocazia sa oferi consiliere post-angajare pentru gestionarea relaţiei dintre beneficiar şi angajator în vederea acomodării şi adaptării beneficiarului la locul de muncă şi particularizării locului de muncă la posibilităţile beneficiarului, în vederea consolidarii unei relaţii constructive între angajator şi beneficiar, evitand astfel apariţia unor situaţii conflictuale.

5. Cui i se adreseaza cursul „Consilier vocational”

  • persoanelor care sunt licentiate in stiinte socio-umane, asistenta sociala, stiintele educatiei, psihologie, psihopedagogie sau drept
  • persoanelor cu studii de masterat in stiintele socio-umane care doresc specializarea in domeniul consilierii vocationale.

6. Cum  si cand se desfasoara examenul de certificare:

  • Examenul consta in completarea unui test grila, portofoliu (CV european, scrisoare de intentie) si sustinere interviu impreuna cu benficiarul, in fata comisiei ANC.
  • Comisia va fi formata din reprezentanti A.N.C. (fost CNFPA) si reprezentanti ai centrului nostru.
  • Veti primi certificatul de absolvire (diploma A.N.C.) si suplimentul descriptiv al competentelor profesionale dobandite.

7. Cerinte pentru inscriere:

  • Copie CI
  • Copie Certificat nastere
  • Copie certificat casatorie(in cazul schimbarii numelui)
  • Copie acte studii (diploma de licenta socio-umaniste, asistenta sociala, stiintele educatiei, psihologie, psihopedagogie sau drept)
  • Cererea de inscriere (se completeaza in momentul depunerii actelor)

Cursul este deschis tuturor persoanelor interesate, insa certificatului de absolvire acreditat ANC  se poate obtine doar cu diploma de licenta.


8. Trainer:

coaching-dezvoltare-personala-curs  Alice – Macrina Cornea

consilier-dezvoltare-personala-2   Oana-Raluca Badea

Aida Ivan


9. Datele la care se desfasoara cursul:

BUCURESTI  

  • 04 – 05 AUGUST 2018 orele 10.00 – 17.00cursuri-inscriere
  • Examinare in data de  12 AUGUST 2018
  • Structura cursului: 70% aplicatii practice/30% cunostinte teoretice
  • Poti repeta cursul GRATUIT intr-o noua grupa de formare daca intentia este anuntata din timp.

GRUPA IN FORMARE!

11. Investitie:     

  • 680 lei de la 1080 lei (pentru plata integrala efectuata cu o saptamana inaintea inceperii cursului)
  • 980 lei (pentru plata in 2 rate pana la finalizarea cursului)
  • taxa de examen + diploma 50 lei
  • (nu se aplica reducere/voucher la cursurile cu pret promotional)
  • pentru inscrierea ferma este necesara achitarea unui avans de 200 lei in contul :
  • Sc. ALLURE LINE Srl.
    J40/8694/2009, CUI 25870900
    RO50 INGB 0000 9999 0424 0463 – ING  13 SEPTEMBRIE
  • taxa integrala sau avansul  se pot achita si la sediu nostru, cu telefon inainte.

11. Reduceri si beneficii:

  • Poti repeta cursul GRATUIT intr-o noua grupa de formare daca intentia este anuntata din timp.
  • In cazul in care vei inscrie la curs mai mult de 4 persoane, te rog sa ne contactezi pentru o oferta personalizata.
  • Persoanele aflate in somaj si pensionate pot urma acest curs GRATUIT .
  • Actele necesare inscrierii sunt
  • copie CI , copie certificat nastere, copie certificat casatorie (in cazul schimbarii numelui)
  • copie acte studii (licenta – orice specializare)
  • copie talon pensionar, copie carnet somaj vizat sau copie adeverinta luare in evidenta ca persoana in cautarea unui loc de munca
  • In cazul in care vei inscrie la curs mai mult de 4 persoane, te rog sa ne contactezi pentru o oferta personalizata.
  • Vei obtine un Voucher in valoare de 100 lei pe care il poti folosi la orice alt curs organizat in cadrul centrului nostru
  • ALLURE EDUCATION elibereaza certificatele de absolvire in maxim 10 zile de la sustinerea examenului.
  • Posibilitatea de a face parte din echipa noastra             

Iti oferim Pachete Promotionale cu dubla certificare daca alegi sa urmezi cursurile de:

Important!

  • costul cursurilor de formare autorizate ANC, se poate deduce legal din impozitul pe profit/venit (dupa caz), conform art.34 din OG 129/2000, care prevede deducerea cheltuielilor pentru formarea profesionala a salariatilor de catre societatile comerciale, societatile nationale, regiile autonome sau alte institutii
  • reducerile nu se aplica ofertelor promotionale

12. Ce include taxa de participare:

  • activitatea de predare curs
  • suportul de curs
  • consultanta pe intreaga perioada a cursului si in vederea pragatirii documentatiei pentru examinare
  • fise de lucru
  • coffee break
  • diploma emisa deAutoritatea Nationala pentru Calificari (A.N.C.), Ministerul Muncii, Familiei,Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice si Ministerul Educatiei Nationale

13. Unde se sustine cursul si cum  ne contactati:

Bucuresti

  • Participantii vor primi pe email, in timp util, locul desfasurarii cursului, impreuna cu detaliile administrative.

14. Inscriere:

Pentru mai multe detalii privind cursul contactati-ne pe adresa site-ului: http://www.allure-education.ro/index.php/contactinscriere/

*Pentru a deschide un curs, o grupa se constituie cu minimum 10 cursanti.
In functie de completarea grupelor, ne rezervam dreptul de modificare a datei de incepere a cursurilor.

*In cazul in care grupa nu se formeaza din motive obiective taxa de inscriere se va restitui complet.

*cursul se poate organiza in orice oras in tara, cu mentiunea ca exista un numar minim de 10-12  participanti.